Prosti voltam

greek_orgy2_1.jpgDe nem annak születtem! Fokozatosan váltam azzá. Amikor felismertem, hogy mi vagyok, már késő volt. Többet voltam kurva, mint illett volna! Koronázatlan pillangó voltam. Míg praktizáltam, sok lovat adtak alám széleskörű vendégeim. Gyakran neveztek csupaszáj asszonynak, mégse tudtam egy emberként feléljenezni. Tudom, nagyon sok férfit kellett fenekelnem, meg folyton fojtogatnom, zömében hetero kapcsolatban élő családapák, rendőrök és politikusok, főorvosok, ügyvédek, gyárigazgatók, star-ok, star-szakácsok, reklámszakemberek, ker.tévévezetők, kérdezőbiztosok, ügyvédek, földmágnások, ügyvédek és star újságírók jártak hozzám, vagy ilyesmik, köztük nem 1 tisztes családapák, akik előbb a seggem partját csókolták, később meg a nejük arcát. Magukat megnevezni nem kívánták, némán mutatkoztak be. Már a küszöbömön azzal győzködték magukat, hogy ők csak levezetik a feszültséget, ez nem is félrelépés, de nem akartam kiábrándítani őket, mert akkor nem járt jatt a végén. Senki nem héjázott fenn, viszont alul értékelt. Hagyták, hogy rájuk húzzam a vizes lepedőt és élvezték. Tudom, mire gondolsz: minden siker csak félkövér káprázat. Én is élő lány vagyok, akár órákig sem bírom levegő nélkül, de azt is a saját bőrömön tanultam meg, hogy a férfihez a gyomromon keresztül vezet az út. Sok mindenhez nem volt gyomrom. Túl későn csináltam lelkiismereti dolgot az egészből.

 

Volt egy nagyon magas srác kuncsaftom, de métereket vesztett, amint alám kerekedett. Ő is fenekelést akart. Egyből megeredt a nyelve, mikor fenyítésem vonzáskörébe került. Amikor megismertem, hamar beilleszkedett. Egy szép nap túlértékelte magát és szó nélkül belemotivált az arcomba, pedig tudta, hogy ez megbeszélés kérdése. Vendégeim körében sok különös kérés volt. Az egyik azt kérte, hogy kiabáljak a nemi szervével, majd kurjantsak be a fenekén is. Egy másik meg azt kérte, hogy öltözzek nyúlnak és ugráljam körbe-körbe, mintha szülinapja lenne vagy húsvét. De nem volt egyik sem. Egy másik azt kérte, hogy öntsek rá közepesen langyos vizet, a másik meg azt, hogy nevezzem ringyónak… Egy magas földmágnás és trafiktulaj azt kérte, hadd sírjon a vállamon picit. Volt egy nő is, aki csak azt kérte, hogy kezeljem férfiként és fenekeljem el egy négyjegyű függvénytáblázattal minduntalan. Jártam egy serpával is, egyenesen Nepálból járt hozzám. Szabadidejében jakokat termesztett. Nagyon hideg ember volt, nem kedveltem, de el kellett hitetnem vele, hogy igen, ha már olyan messziről eljött hozzám. Ezek nem klassz dolgok, de viccesek.

Kapós voltam, többször kapóra jöttem, alig akartak leszállni rólam, én meg beadtam a derekamat, ám a kikötött férfiaknak kikötöttem, hogy ne ejakuláljanak az én kontómra. A férfi akkor is férfi, ha helyhez kötött. Nem könnyű kenyér, de zsíros! Igen, tudom, melós munka, de valakinek ezt is meg kell csinálnia... Egyik kiterjedt ügyfelem igen gazdag személy volt. Volt lapos tévéje, kredence, medence. Ügyelt a tisztaságra is. Rettenetesen tiszteltem őt, mint embert, végül a Tisza holt ágánál halt meg halászat közben. Mikor értesültem, nyilalló fájdalom lett úrrá rajtam. Éjt nappallá téve, megállás nélkül sopánkodtam, ki is száradtam rendesen. Tiszteltem őt, mert akartam tisztelni. Érted? Ő azt kérte, hogy csalánnal csépöljem, majd fűzfát ígérgetett, de nem bántam, hogy velem üti agyon az időt. Akkor is mellette álltam, amikor ültem, és most ő fekszik, fekszik örökre. Süsü voltam, hogy nem mondtam el, mit érzek iránta, akkor, amikor még lehetett…

Egyszer kibérelt egy félnótás ügyvéd szexcélokra, és hamar leperelte rólam a gatyát is! csak úgy nyikorgott az esküdtszék. Több magas férfinak láttam kárát, de nem voltam büszkétlen. X ügyfelem egy szép nap a hátam mögé lopakodott és váratlanul érintett. Végigpuszilt… Túlérett érzelmeit az arcomba vezette, hiába mondtam, hogy nem lehet, nem éri meg, nem örülök neki. Mégis, minden, ami rám ragadt, letakaríthatatlanul megbélyegzett. Abban az időben meglehetősen talpraesettlen voltam. Sokan átgázoltak rajtam. Van egy kukkoló nyílásom. Gyakran magammal hordom, most is itt van a zsebemben. Egyszer kikukkoltam rajta egy perverz középvezetőt. Egy kolléganőmmel hetyegett éppen:
- Ennék egy szendvicset ! – búgta a 30 körüli úr. Ez volt a specialitása, mindig csinálta a lányoknak. Úgy fogta össze a nő tenyerének két lapját, mintha szendvics volna, majd teátrálisan körbenyalta száját és jóízűen, finoman beleharapott. A nő csilingelve felröhögött. Aztán az úr rárontott. Úgy bánt vele, ahogy kell: durván, bárdolatlanul, arra használva a bérelhető prostitestet, amire való. Ez az úr sosem értett a nők nyelvén, és talán ezért is kapta meg mindet. Egyre növekvő türelmetlenséggel falta a nő nyakát, mindenhol alaposan megnyalogatva. Nem kímélte a hívogató füljáratokat, a száját, az orrát sem. Ha tehette volna, hát a szemüregéből is simán kinyalta volna a golyókat. Mikor végzett a vehemenciával, elővette a ceruzáját. A harci dárda úgy meredezett a széttárt nő hívogató bejáratánál, mint fúrófej a feltárásra kijelölt bánya előtt: a terület lezárva, a geológiai jelentések készen, a környezetvédelmi engedélyek beszerezve, s a behatolástól már csak apró percek választják el. Üvöltve ugrott a nőbe, mintha eddig parázson ült volna, és nagyon hamar elsült. Utána fáradtan és kiábrándulva hengeredett jobbra, mint a pecsenye, aki most eszmélt rá, hogy mégsem akar vacsora lenni. Buzgalma rohamosan lohadni kezdett. Beesett arccal nézte a lányt, aki már tudta, hogy ha a férfi önnön kudarcát látja a vágy elmúlásában, hajlamos a haragra és bántalmazásra. A lány könyörgőn tette össze 2 tenyerét, pont mint az előbb, majd elfordította, mintha vízszintesen próbálna imádkozni, és a férfi felé kínálta:
- Van ám még szendvics… - naivan bízott a vágy újragerjedésében.

- Nem kell több szendvics – jelentette ki hidegen a férfi, majd zsebre vágta a ki nem mondott szemrehányást, szaporán felvette a kinti ruháját és viharosan távozott.

Hogy tartsam magamban a lelket, és felejtsek, időnként kiengedtem a gőzt féktelen bulizás keretein belül. Nagyon szerettem a többi kurva kollégámmal együtt pörögni a budapesti éjszakában. Ujjé! Volt, hogy nemegyszer kibéreltünk egy nagy Hummer limót, eltoltuk a tetejét és kikívánkoztunk rajta, onnan ünnepeltük magunkat. Ott volt a Titi, az Ancsi, a Muhi meg a Barka és kajakra annyit nevettünk! Egyszer csak az Ancsi azt mondja „plerűd”, de nem tudjuk, mire. Ezen 1 órát röhögünk, majd hajnali 3kor megint azt mondja, plerűd, és ezen kb. hajnali 4ig nevetünk a csajszikkal. Szerintem csak azért mondta másodszor is, mert egyszer már bejött.
Én is vágyom egy érzéki társra. Az egyik társkereső oldalnak az a szlogenje, hogy „Ismerkedj magadhoz hasonló emberekkel!” – úristen, olyat nem akarok! Még csak az kéne. Inkább magamnak is hazudok. Sajnos nem lehet megvesztegetni a vesztegetni való időt, de az igazság mellébeszéléssel hajlítható.
Még nem sikerült őszintén feléljeneznem.
Másként írjuk, máshogy mondjuk.
Mit állítunk?

Címkék: celeb, love, lóvé, kéj, ribi, buja