A biszex T-Rex

002_1.jpg(részlet egy fura fosszília naplójából)

 


Amikor az a fényes korong lebukik a horizonton és beállnak azok a túláradó, lávától forró és izzó gázmocsaraktól lucskos esték, az én vérem is forrni kezd. Már nem csinálok belőle nagy ügyet, hogy olyan hím zsarnokgyík vagyok, aki más hím zsarnokgyíkokhoz vonzódik, ez a dolog nem választható. Hajlamom kissé ferde. A 30 fényes koronggal ezelőtti Melegfelvonuláson megismertem egy nagyon csinos, dögös Valakit. Kaptam tőle ajándékba Bőrszárnyas Csőrit, azt mondta, a saját szájával szedte. Illendően megszimatoltuk egymást, hogy meggyőződjünk a másik nemi beállítottsága felől. Azt is rögtön levágtam, hogy ő is dögevő, ...így már van legalább egy közös téma! Nem mutatkozott be, de én sem, mert itt senkinek nincs neve, csak szaga.

 



***


Van egy árnyas liget a Zöldben, ahol rendszerint a hozzám hasonlók titkon találkozni szoktak, ha épp nem fullasztó a levegő attól a 6 vulkántól, ami körbeveszi. Ott történt a második randink. Azt mondta, késtem, ...de mihez képest? Mert az az érzésem, hogy mindenféle időszámítás előtt vagyunk jócskán, valószínűleg és bőven, mert a mi mogorva létformánk nem lehet a fejlődés csúcsa. Épp arra poroszkált egy Hosszúnyakú, így a vacsit is olcsón megúsztam: közösen téptük szét. Utána a szexre is sor került... Arra panaszkodott közben, hogy picit fogazok, de kiröhögtem, mert a mi fajtánknál a fogazás elég nehezen kerülhető ki. Farka forró, pikkelyes és hosszú volt, mint az enyimé. De amikor csak arcra puszival búcsúzott nyelves helyett, én már tudtam, hogy ennyi volt, akkor láttam őt utoljára. Puszija hazug volt és hideg. Az ilyenek annyira ki tudnak akasztani! ...nem tudják, mit akarnak. Magukkal sincsenek tisztában.

 

***


Bánatomban másnap kimentem portyázni. Találkoztam egy másik sráccal, szintén röpképtelen gerinces ragadozó volt, mint én. Belém kötött, hogy nem is olyan vagyok, mint ahogy azt a társkereső hirdetésemben elüvöltöttem a Kopasz hegyen. „Ó, hogy halnál ki, te válogatós szűzkurva! - mondtam neki, majd fogazatommal felhasítottam és megettem a máját.

 

***


A mi fajtánknak vigyázni kell, ha nem akarunk lebukni ebben az untoleráns környezetben, így a párzási időszakban nőstényeknek szoktuk csapni a szelet, de csak kamuból, hogy a szülők ne gyanakodjanak és a melóhelyen se keltsünk gyanakvást. Nőstény zsarnokgyíkokat is meg tudok húzni, csak nem szívesen, vagyis... attól függ, általában nem élvezem annyira, talán csak úgy 20%-ban, ...attól függ, mennyire fiús a csaj... de a fajfenntartáshoz kelleni fog ez a képességem. Amúgy az ágyban én vagyok a domináns, a saját populációmat tekintve minden más értelemben is, úgyhogy alapvetően könnyű dolgom van... Mégis a kölcsönös örömszerzésre törekszem.
Most itt ülök a dolomitkürtő mellett, egy szuroklápi srác ígérte magát. Azt mondta, ne ijedjek majd meg, mert ő hivatásos csaj-zsarnokgyík-imitátor. A jelek szerint identitás zavaros a kedves, de majd meglátjuk. Ha a személyisége elragad, részemről bármi kialakulhat!