Villám-tehetségkutató

00a1vege.jpgFelgyorsult világunkban minél tömörebb az a valami, (és nem macskakő) annál jobb. És ha ez a valami tényleg valami, nos, azoknak szervezik a tévés tehetségkutató műsorokat. Mivel nekünk erre nincs elég felületünk, meghirdettük Villám-tehetségkutató kezdeményezésünket, ami annyira rövid és tömör lesz, hogy több műfaj egyetlen posztba is belefér. Felhívásunkra 7 kategóriában jelentkezett ugyanaz a nő vagy férfi:

  1. kategória: Villám-stand up

- Sziasztok, és mi a helyzet a kurvákkal, érted, mert a sarkon áll, …izé, védekezik, …elől hátul, …vagy vetkezik, …bocs, kezdhetem elölről? …szóval, aki mindent lenyel, érted? Más. Olvasom az újságba a minap, hogy a pápának kezet kell csókolni. De megmossa utána a kezét előtte? Nem szarás utánra gondolok, hanem miután áldást oszt vele? mert az áldásos kezét kell akkorcsókolniérted?? Az meg má milyen??? Más:…izé, egy vidéki nénik, akiket elütöttek bicajjal, pálinkát főznek autó… autóizéba…. alkatrészbe, de emelkednek a benzinárak!!!  Mire én? Érted? (itt jön a nevetés) köszönöm, önök kiváló közönség. Nem közönségesek!! Érkezett valaki Veszprémről? Jaj, nem, várjál, De.. brecenből, mert oda állítólag kéne menni! És onnan eddig mindenki csak jött, sose ment, érted??? Köszköszkösz!

(ide jön a nevet)

ZSŰRI: Szép volt. Az az: nem volt rossz, sőt, nagyon-nagyon is jó volt. Van egy sejtésem, hogy ezt te már gyakoroltad élesben. És az a jó, hogy teljesen átjöttél, van arcod, saját arcod, amit ma akkorára növesztettél, hogy az országot is bejárja. Magad adod, nem mást, és a humorod, annyira polgári és egyszerű, hogy mindenképpen jogos és érvényes vagy.

 

 

  1. kategória: Dalének

 

- Endááááá  iiiáááá… ju olvész… lavjúúúúúúúúúÚÚÚÚÚÚÚÚúúúúúúúú

(itt jön a tapskitör)

 

ZSŰRI: Én észrevettem valamit, amit lehet, más nem látott: belőled az előnyödre hiányzik valami és ezért vagy ilyen, hogymondjam, ennyire nagyszerű. Te a dal közben nem csak a hangod, nem csak a tüdejed, de a szíved is kiengedted. Tőled lehet tanulni, lehet, lehetne…

 

  1. kategória: Madártej utánzó verseny

 

- husssss…..ffff…llll

(taps, de csak a végén)

 

ZSŰRI: Nagyon-nagyon-nagyon helyes produkciót adtál elő, hoztál ide, nekünk. Bár édesanyám cukrosnak nevelt, én mégsem tudtam megállni, hogy mindkét számszéléről a produkciód láttán el ne induljon a folyam. Köszönjük!

 

  1. kategória: Valóságsó-és reality tehetség:

 

(Éva kimegy, iszik, lefekszik Balázs mellé. Semmi. Csend. Megint semmi. Tartós semmi.)

 

Reggel vita a konyhában. Klári ottan már pucér. Rikítózöld gumiszandált visel narancssárga szterccsnadrággal, hozzá Ákosos, a sok mosásban szétszomorodott fehér pólót.

ÉVA: Tudod, hogy mekkora hülye ribanc vagy?
KLÁRI: Én-e? Én nem. Te vagy. A fogkefémet meg elhasználtad, láttam.
ÉVA: Felfogtad?

K: Te fogtad fel!

É: Fú, te akkora útszéli má mé… vagy, táncolni is bénán, mijé há mám á..e…
K: te me mé má kúva he höö anyád majom!!!
(ide jöhetnek az sms-ek a kiszavazáshoz)

 

ZSŰRI: Nekem úgy tűnik, mintha a közepén meguntátok volna. Elkezdtétek a felütéssel, de aztán nagyon-nagyon hamar lefulladt a motor…. Tudom, hogy nehéz, hogy Balázs, Klári és Éva szerepét egyetlen személyedben, te magad vigyed és játszd el egyedül, de nem látom, hogy a karakterek szétváltak volna. Balázs például egyszer Klári hangján szólalt meg. Tőlem telik a jóindulat, kerek is meg szegletes is, de ezt sajnálom…

 

  1. kategória: Gázóra fel-és leolvasó verseny:

 

- 01034 536… 01034 536!

01034 536?? 01034 536 !??

…01034 536

(csekk)

 

ZSŰRI: Szép volt. Nekem a 01034 536 !?? – rész már túl maníroskodó és mórikáló volt, nem gondolod? Sokkal több lennél, ha kevesebb lennél. Szerintem. Tudom, hogy nagyon mélyről jöttél, hiszen vízórával kezdted, de… talán ezért nagy falat neked a gáz. Ezt nem tudom. De ha villanyórában gondolkoznál, sokkal, de sokkal több feszültséget tudnál magadban generálni. Szerintem.

 

  1. kategória: A legkitartóbb ügyfélszolgálati betelefonáló

 

- Köszönjük a hívását. Kérjük szíves türelmét munkatársunk jelentkezéséig. Tájékoztatjuk, hogy a beszélgetést rögzítjük…(zene)

- Jóvanbazmeg, fél órája is ezt mondtad, teeee
- További szíves türelmét kérjük…

- Ó, a szabolcsi jó kurvaanyád, hát van nekem időm te ... b… g… mert neked van

- Jelenleg minden munkatársunk foglalt, addig hallgassa meg legújabb csomagjainkat

- Meg ne próbáld!

- Hívása fontos nekünk.
- Bazmeg!

- A nullás gombbal visszatérhet a főmenübe….

ZSŰRI: Én már az első csörgésnél tudtam, hogy feladod. Kétszer léptél vissza a főmenübe és úgy tettél, mintha a kettőskeresztgomb nem is létezne. Pedig ott van az. De azt becsülöm, hogy tárcsással indítottál és hívás közben mentél át a tone-üzemmódba.

 

  1. kategória: A Dolgokhoz legjobban nem értő emberek

 

Lajos Egerből érkezett, 49 éves, és Villanyszerelő:

 

- A lakberendezés nem az én dolgom, nem értek hozzá. Nem tudom például, hogy melyik északi falhoz kell tolni a minimáldekort, ahhoz, hogy otthonunk harmonikus legyen. Nem tudom, hogy az art deco vagy az art noveau kiegészítők mennek-e jobban egy Tiffany-lámpához, hogy kell-e álfal, vagy támfal, és mi az a japán enteriőr, mikor és narancssárga egy római roló? A belterek kinyalásához én nem értek, kérem. A dohányzó asztal és a kubus nekem ugyanaz.

 

ZSŰRI: Nehéz témát választottál, de szerintem sok néző tud veled azonosulni, ugyanis sokan járnak ebben a cipőben, mármint abban, hogy nem értenek, és nem is kell nekik, mert egész mást csinálnak. Fájón engedlek tovább… de…. de hát, te ehhez a témához alaposan nem értettél, és rendben is van, ezért mész csak tovább a döntőbe. Ez az öndevalválás, hát nem tudom, lehet, hogy már csak egy sanszod marad.

 

 

Címkék: basz, móka, trend, bolond