Több mint 274 férfivel szeretkeztem

muti.jpgSzepessy Vivien vagyok… Most, hogy a Hit JehovaGyüli befogadott, megtisztultam… és mivel előttetek már nincsenek titkaim, elmondom nektek az összes bűnömet, mindent, részletesen, semmit sem tartva vissza, mert több titkom nekem már nincsen. Testvéreim! Mielőtt betértem volna hozzátok, prostituált voltam, számos ügyfelet elégítettem ki előző életemben, mert kellett a pénz: és mindig egyre több. Most ünnepélyesen legyónok előttetek, mindenki előtt, mert Isten színe az őszinte kék. Mindjárt úgy állok előttetek, mint egy ma született szűzlány.

…17 éves koromban kikerültem a hányattatott családi házból, s ellenséges szüleim dacára úgy döntöttem, kurvasorba állok. A túláradó pályaválasztást hamarosan tett követte: feladtam egy hirdetést, hogy búvóhely van. Sőt, mi több. Az egyéb megjegyzés rovatba beírtam a biztonság kedvemért, hogy verni csak felárral, akkor sem nagyon, max popsipaskolás, azt hagyni fogom, viszont azt is beleírtam elánnal, hogy engem lehugyozni, leszarni márpediglen nem lehet, kiváló neveltetésem végett, ellenben én nagyon szívesen mindenkit - az a baj, hogy nekem érzékeny női lelkem van és nyomot hagy bennem más nagydolga. Megspórolt pénzemen, korommal ellentétben, béreltem egy közepesen kicsi, fiatal ingatlant a Bosnyák tértől 20km-re, a belvárosban, jobbra a sűrű tömegközlekedéstől, egy balra eső frekventált helyen, minden közel volt, mégis oly távol. Kicsínosítottam magam, mert élményszámba akartam menni. Külsőségektől sem voltam mentes.

 

Hamar beindult az üzlet, dőltek a férfiak, volt, hogy az ügyfelek a függőfolyosón fürtökben függtek a mennyezetről, szétköpködött rágóikat nekem kellett este összesöpörni. Sokan nagyon türelmetlenek voltak, és már az előszobában a bugyimba akartak kerülni.

Hamarosan olyan jól mentem, hogy kénytelen voltam törzsvásárlói kártyát bevezetni, különböző kedvezményeket és ünnepi akciókat, karácsony, húsvét, márc15, ilyesmi…

Volt egy rettenetesen trágár egyéniségű ügyfelem. Gyakran zsidózott és teremburázott. Arca rendkívül erőszakos volt. Csak magunk közt elmondom, hogy az se volt ritka, amikor azt mondta, hogy „szivikém, én azt szeretem, ha orális sex közben felnézel rám azokkal a szemeiddel, pont abban a pillanatban, amikor a f***mból előtör a g***i .” - egy igazi f*asz volt, számra nem venném többé. Nem sokkal később egy csoportos orgiára voltam hivatalos, a Rumba Sebestyén utcába, a norvég nagykövet tiszteletére élő svédasztal voltam. Szusit helyeztek rám, rólam ették. Amikor leették, betették nekem. Megrendezésre kerültem. Az orgia végén alig zuhanyoztam végig magam, azonnal megismertem a vécén egy fehér pasit. Azt hittem, ő lesz a nagyŐm. Fitymálta a vetületemet, elkerekített szájjal nézegette ágyékomat, majd csettintett a szájával. Azt mondta, hogy ő még ilyen helyre kis p***át nem látott. Elpirultam… legutóbb apukám mondott nekem hasonlót… Összejöttem vele, ingyen. De vele is sok gond volt, hajaj, de sok, mert üröm is keveredett bele… Foglalkozását tekintve a reptéren dolgozott, arcfelismerő volt, bárkit kiszúrt. Egyik nap zaklatottan állított be hozzám, csupa szar volt, egy repülő ráverte. Egyszerre tűnt mulatságosnak és idegesnek. Aztán megcsalt. Egyik nap megjelent a lakásomon egy festői nő, ő hozta fel, azt hitte, későn érek haza, és addig picsipacsizhat majd vele, de túl hamar láttam meg, a semmiből bukkant elő, már alig bírtam lefékezni, majd váratlanul elkezdtem folyamodni. Bemutatta nekem, azt hazudta, csak kollégák, idén ismerte meg és csak a termosztátot jött ellenőrizni, mert ő nem ért hozzá, és amint tudja, én sem. Mondtam neki, hogy akassza fel magát, de nem állt kötélnek. És ekkor hűvös bizonytalanság szorított keresztbe. Kiadtam az útját. Elég volt a jóvoltából. Nem szeretem, ha egy férfi következményt von maga után.

Több mint 274 férfivel szeretkeztem, lepergett előttem az életük. És én jól emlékszem a huszonharmadikra. Viktornak hívták, de jobban szerettem volna, ha inkább Péter. Péter… a legszebb férfinév. Latinul annyit tesz: „farka, mint a kőszikla”. Az első férjemet is Péternek fogják majd hívni – gondoltam akkor, de nem így lett. Viktornak mindig sebes volt az orra a sok partydrogtól. Arca egyszerre volt zárt és számottevő. Markáns tekintete lehengerlő volt.

Kezdetben csínján bánt velem, majd megfojtott és futni hagyott, de délben már kibékültünk, rögtön ebéd után. Külön tetszett, hogy kiemelten filozofikus alkat, olyanokat kérdezett tőlem, hogy „Mi van a napok között? Honnan kezdődik a piros és mi a sárga? Milyen ízű a kék? Mi végre? Mit jelentenek a világot jelentő deszkák? Stb? „ de én sem tudtam ezekre a választ.

Néha úgy éreztem magam mellette, hogy nem elég fehér a koponyám. Aztán jöttek a nem fenékig tejfeles dolgok…
- El akarok válni – mondtam neki a betelt pohár napján.
- Miféle beszéd ez? Össze se vagyunk házasodva, prüntyőkém!!! – hadarta.
- Hagyjál. Menj! Inkább távozz! Törpülj el! - ezt a bornírt cselgáncsot nem tudtam elnézni neki. Mégis megbocsátottam és visszafogadtam, még ebéd előtt. Lelkemben egyirányú szobákat fedeztem fel, átlógtak a tüdőmre, lépemre, de nem szóltam egy szót sem, lenyeltem. 23. szülinapomra vett nekem egy járművet, kertre néző ablakokkal. De nem volt jogsim, semmilyen!! Ő az úttest egyik végén, én meg hányadán álltam, mindketten azt vártuk, mikor örül a másik… Vagy ki-ki mikor hibázik rá. De csak álltunk és álltunk, magunkban keresve a hibást. Többen ránk dudáltak. Lelkifurdalással egybekötött lélekkel fordultam utána. Szex közben már észre se vett és folyton elsőbbséget élvezett, orgazmus közben az arca merő rendellenesség lett, megnyúlt és kikerekedett. Vakmerően bántalmazott, s ekkor fordulóponthoz érkezett a kapcsolatunk. Lepofozott. Fülest kaptam. Azzal védekezett, hogy szeretetből tette. Elfogadtam alfa-hímnek, de őneki csak szexfenék: ennyi voltam neki: egy szexbreki.

Annyira idegállapotba kerültem, hogy rázott a hideg. 23. névnapomra hányingert kaptam, de nem fogadtam el. Azt hazudta, szeret… Szétmentünk: ő jobbra, én homlokegyenest. Utána futottam bele egy másik tartós kapcsolatba, az Uránia mozinál. Ivánnak hívták, amikor bemutatkozott. Hím csávómról már a buszmegállóban kiderült, hogy túl gazdag, milliárdos üzletember, műtrágyagyár-mágnás, valahol keleten. Jól fizetett a szexért. Kézzel-lábbal udvarolt, majd lenyűgözött: a harmadik randin hat nyelven elmondta azt, hogy i love you, végül németül is. Ő csak a kisujját nyújtotta, de nekem az egész farka kellett. Végül ő is félbeszakadt, mert egy szerda reggel elhajózott. Ekkor láttam őt utoljára. Irtózatosan jókat b***unk együtt!!! De nagyon jó volt.

Volt egyszer egy politikus ügyfelem. Emberileg elmebeteg: egy 10 éves hülyegyerek szintjén állt, puszikat dobált nekem a telefonba, meg gügyögött és folyton azt akarta, hogy vizeljem le. Az elrettentő pszichológiai profillal rendelkező férfi egyik alkohol mámoros szerdán azt mondta, hogy ő szarik az országra, nem érdekli, számára csak egy jól fizető meló csupán, őt már csak a kötetlen sex, a kábszer meg a partydrog villanyozza fel, saját szavaival, „mert egy hitvány állat vagyok”. Erre azt mondtam neki:
- Maga genny! Maga 0! Maga rohadék. Ro-ha-dék! Távozzék! – ő pedig elkullogott, de nem javult meg. Nem akartam szálirányba fésülni az egóját. De még utoljára visszaszólt:
- A sok hülye polgár csak a mosolygós mikéntemet ismeri, nem a mögötte őrjöngő szarházit, aki vagyok. Hahahaaa… ! Úgy játszom ezzel a tetves országgal, mint ahogy az ördög táncol a sápadt telihold fényénél! Rosszhiszemű, semmirekellő, s nyereségvágyból elkövetett vagyok! Nem tetszik? – szűrődött ablakom felé szörnyű, nikotinfoltos hangja a parkolóból. Nem hagyott szó nélkül. Aztán a csomagtartójába nyúlt és dühösen felém hajított egy festékpatront, de nem talált el, csak a párkányomat. Végül, a hazagyalázó becstelen, levizelte a himnuszt és elhajtott… Aznap az elalvásig képtelen voltam elaludni. Egymás nyakamba borultam, de
az élet megy tovább, és ha néha belemegy az arcodba, csak töröld le.

Ezen a ponton rájöttem a mikéntekre. Rájöttem, hogy iszonyatosan erkölcstelen életet élek, férfiakat kényeztetek a számmal, kezemmel, egyebemmel. De ma már legfeljebb csak a Fényt fogadom magamba! Testem immár a szeretet melegágya. Az Úr fészke! Ahogy itt állok előttetek, folyton, s folyton újra körbejárom magam, s minden feljön belőlem. Ott hibáztam, hogy ugyanazokat a felesleges mintákat ismételtem több aspektusból – ezért voltam szar ember. Miután leküzdöttem régi problémáimat, felvettem egy csomó újat, de nem lettem boldogabb. Izzadó tenyérrel fordultak utánam a férfiak az utcán, és azoknak a tenyereknek igazuk volt, mert egy olyan fizetett rongy voltam, akire mindenki ráverheti hajlamait.
Sok sexpartnerem volt, mégse soha egyetlennek sem engedtem meg, hogy rám ürítsen! Még azt is csak nagyritkán engedtem, vagy csak a szülinapján, hogy barátságosan megpaskolja arcomat a nemi szervével.

Amikor beléptem közétek, a saját testemben éreztem…hogy… hogy…hogy mondjam szavakkal?....újfent mindazonáltal egyébiránt megmentődtem. Jézus megmentett, mert Isten így akarta, pedig meg is ölhetett volna, hiszen akit Isten nem szeret, azt megöli, vagy megvakítja, vagy… valami…nem?

Zavarba ejtő közelséget ápoltam férfipéniszekkel, de ma már nem vállalok több szadó szakkört sem: engem már csak Isten verhet bottal. Megtértem. És ez felnyitotta az addig lehegesztett szemem: mert ezzel az élettel magamnak okoztam fájdalmat, nem fordítva!
És most itt vagyok. Szögre akasztottam magam. Hála nektek, testvéreim. Köszönöm… köszönöm, hogy befogadtatok. Kérek egy nagy ölelést és egy hatalmas hallelúját! és vegyétek meg a könyvem.

 

Címkék: szex, love, ribi, buja