Miért vagy paraszt?

Cellovolde-03.jpgKi? Mi?! Ki a paraszt, te szar? Agyonütlek! Nem paraszt a magyar sehogyan sem. Feljelentelek bazmeg, de akkor bazmeg neked véged lesz bazmeg. Nem tudom, kiket ismersz, ökörke, de lenyomoztatlak bazmeg, lenyomoztatlak a francba, és akkor aztán, akkor aztán jaj lesz neked, te csicska. Tudod, ki vagyok én? Nem senki! Még hogy paraszt? Mire föl? Nekem van konkrét véleményem, néha gyakran mindenről és mondom is, ha kell. Az, hogy te egy idegenszívű szar vagy, érted? egy nagy szar, az öcsém, a te hibád. Hogy a magyar, kit a szádra veszel, rendes ember mindig, az is biztos. Így-e, a 10 ujjamon meg tudom számolni jó hajlamaim hányadát, kérdezz csak meg, gyerünk, kérdezz csak meg engem!

 

Ha nagy a pofid és jártatod 1-2re feljelentelek és ott találod magad! Nem lopós, nem irigy, hazug, kétszínű és nem feljelentgetős a magyar. De a francia is az! A francia meg nem paraszt neked, csicsó? Nem csak a magyar lop mindenhonnan. Mit gondol, maga helyi lakos?  Teee, hazáruló. Ez a kijelentés irreverezibilis. De hiteltelen vagy, bazmeg, te csak ne szellemiszintezzél, oké? Ne kerülj a szemed elé. És nem agresszív a magyar, te szopóka. Igenis van humorérzékem, saját fejből megy a megértés, teljes erőből ütnélek szájon, te gyáva kis bélféreg. Széleskörű az én érdeklődésem, van, hogy minden nap, és mindenhez értek, nem kell semmit megmagyarázni. Maga jó ember? Hány botot lógacc te be egyszerre, he, hány vas az a tűzbe? Te ne szórakozzá’, te ne szórakozzá’ mert le lesz törve az arcod, a derekad 7szencségit. Leüsselek? Beboxoljam azt a süket arcodat?? Nem volt mindig paraszt a magyar, volt, amikor nem volt az, csak a viharos évszázadok megviselték. Megtépázták lelkének büszkeségét, mellének szívét. Természetét vesztette. Megosztották. Azóta sírva vigad, de lassan. És nem cinikus és nem utálatos. Hozzáállásom a mindenhez adekvát és rentábilis. Hol itt a kérdés? Hogy mondhatod aztat, hogy engem csak az érzékkielégítés meg a herdálás érdekel? Az én dolgom, tudd meg, igen, az én dolgom, hogy mire és mekkora hitelt veszek fel! Hogy a marketing rángat? Hogy bábu vagyok, akit az ösztöneinél fogva taszigálnak?! Hogy engem csak az érdekel, amit engedélyeznek, hogy érdekelhet? Mér, mi érdekeljen más, ha nem a zabálás + a TV? ...A felébredés? a megvilágosodás? az Isten? milyen isten? nem kell olyan Isten, aki nem tud magyarul!   nem kell.