"Szék és Moszkva tér” - online futókiállítás

Mivel művelt és művészies Asszony vagyok, számomra sem semleges a szépkeletű, művészi fotó. Így hát én is! Kamerát kaptam a kezembe és szép FF-fotókat készítettem, mert szerintem van érzékem hozzá, ojjé, bőven!! Tele vannak szimbóleummal és csak úgy zeng bennük a nyers ipariság. Meg az ambivalencia. Szeretettel meghívjuk fotókiállításomra, ami itt és most nyílik! Csodálják, s élvezzenek el velem együtt:

Cemendék a falon:

001.jpg

 

Üvegek az üveg előtt:

002.jpg

„Szemmel tartva”:

003.jpg

Mindjárt kész ménes:

004.jpg

Elcsípett csajszi által homályosan:

005.jpg

Csajszi a hulladék szélén:

006.jpg

Motorizé:

007.jpg

Csendélet tükörrel:

008.jpg

Valamilyen gép arca:

009.jpg

Moszkva tér, kerti széken:

010.jpg

Szent Péter megkísértése: 

011.jpg

Passió: 

012.jpg

Előhelloween: 

013.jpg

Csap le csacsi:

014.jpg

Brigád:

015.jpg

Propeller keretben:

 016.jpg

 

Címkék: divat, trend, szenvedély