Következő életemben stepfordi feleség akarok lenni

VICTORIAN_angels.pngBUÉK! De tényleg buék az a buék?? Az életben mindent rosszul látunk. Miért? Mert a Földön álló emberek 98 %-a igazából nem több négy évesnél. Ugyanazokat a reakciókat adják egy-egy behatásra. Sírás, nevetés, bömbizés, érzelmi zsarolás, jogomvanság. A legjobb pillanataid olyanok, mint amikor a pénznyerős forgókerekes szerencse-vetélkedőben beindul a nyertesnek járó diadalmas duda. A duda a vágyak beteljesedését szimbolizálja, a játékos pedig elhiszi. Azt képzeli, révbe ért, pedig csak hangzavarral tálalt filléreket kapott, amit azonnal el is fog b*szni szír-szarra.

Az emberi ész felfoghatatlan.

Elvárod magadtól, hogy konfliktuskerülő szomorúság légy, függővé teszed magad, aztán ne kapj stroke-ot? Tévedés azt hinni, hogy a stroke érdekessé tesz.

Ne légy lelki szerény. Néha jó mohónak lenni, kimutatva az oroszlánrészedet. A szerénység az, amit mástól vársz el. Ne fogadj el mindent. Azt mondja a reklám, hogy „színezék és ízfokozó nélkül” – csakhogy én pont ezeket szeretem benne. Ez az élet sója, borsa. Ismerek olyanokat, akiket sóval kéne behinteni, gyökértelen rozmaringokat, akiket már nem tüzel fel evilági dallam, csak hajladoznak a fingban, mint akiknek már bármi jó. Vagy minden olyan mindegy.

Mint az egyszeri nímand, akit felültettek és leültettek: vonzza a tekintetüket a báj, mint mágneshab a vascsereszényt. Mint egy elfeledett trójai faló, amibe már rég beleszáradt az ellenség. Hiába vagy nagy erotika, leoltod a villanyt, lehányod magadról minden göncöd és öntapizva szerelmeskedni kezdesz magaddal, elmerülve a jóleső önszexbe. Nahát, aztán! Mindened ragad majd, s a megnyugtató, gondűző fieszta után lefürdöl jó ecetes vízzel. Jó, most elszálltam, teszem azt azért, hogy ne legyen már minden poszt posztmodern, se neonaiv. Ez egy nem túl kicsi probléma.

Van a szorongó énünk, a magabiztos énünk, az elégedett, a célratörő én, a hódító és a kisebbrendű én. De ÉN hol vagyok?? Kendőzetlenség? Ki leplezi le a leplet? Mi más a mismás?
Nem tudom, mit akarok mondani. Összevissza beszélek… Összevissza beszélek…

Egy szép nap megláttam magamat. Még sosem láttam ilyen kicsinek.

Következő életemben stepfordi feleség akarok lenni, akinek sosem kell választania, megmondják neki, mit csináljon, imádja, amit csinál, elégedett, és kérdés nélkül elvan a maga puha kis mátrixában. Egyik sexpartnerem egyszer a lelkére vett, a lelkére kötött, és azt mondta, olyan vagyok, mint a The secret típusú könyvek: tökre logikus és lelkesítő, amíg olvasod, de amint leraktad, rájössz, hogy mekkora f*aszság az egész. „És felnőtt emberek tényleg elhiszik ezt a logikátlan hülyeséget – háborgott - Ha tényleg lenne ilyen erő, én már hipermultimillimos lennék és 50 kuplerájam lenne, nem csak 9,” – mondta az eretnek. Ezt mondta, de nincs igaza mégsem. Én megtapasztaltam, hogy a secret van, működik, s létezik, a hétköznapi ember számára is.

1 másodpercnyi komoly koncentráció intenzitása, illetve a változásés siker iránti kínzó vágyakozás messzebbre juttathat minket, minttöbbévnyi lassú, normális és görcsös erőlködés. Mohó kis énünk olyan, mint a rádióban hányásig játszott ócska, gépi sláger: minél tovább tolják a füledbe, annál inkább elhiszed, hogy az a szarság tényleg jó és kell és kevesebb vagy nélküle.

 

A remény felfeszíti a hitetlenség, a gyengeség, a tehetetlenség és a lekicsinylés börtönének rácsait,és végre mi is átélhetjük a győzelem örömét. Az új frekvencia. Ahhoz, hogy nagyobb kínálatból válogathassunk, növelni kell az igényeinket, és ha tudatosan növeljük az igényeinket, a kínálat is szélesedni fog: egyre több élet, energia és vitalitás lesz bennünk. Azok a kevesek, akik a sikerre, a jólétre és a harmonikus körülményekre koncentrálnak nagy buzgalommal, azt tapasztalják, hogy akörnyezetük visszatükrözi gondolataik minőségét.

Egyszerűbben: ha Budapestre igyekszel, eszed ágában sem lesz Sopron felé venni az irányt, mert akkor sosem érsz a fővárosba. Ha bankszámlára utalsz, de elrontod a számokat, nem kapja meg a pénzt a partnerod. Ha főzeléket csinálsz, soha nem koncentrálsz levesre, őrültség lenne. Olyan egyszerű, miért nem érted? Mit nem lehet ezen érteni, ilyen egyszerű a törvény! Már csak félre kell állni a megvalósulás útjából. Ha síkosító-mágnás vagy OKJ-s targoncakezelő akarsz lenni, az leszel. Minden embernek van secrete, jár neki. Bármi lehetsz.
Egyszer érezni merészeltem egy ismerősöm ismerős illatát: puncs és remény.

Minek kell mindent szexel elrontani?

Love you? - küldöm mindenkinek, aki szeret.
Kedves mindenki?

Mindenkit vár egy saját valami.

 

Címkék: megmondás