Gézáné, a leleményes PR-hajtómű

A sajtótájékoztató02.jpg„Mivel Gézáné már kiemelt MegaStar zsűrivégtag, jogában áll elpilledni felvétel alatt. Amikor hirtelen felriadt, köpködött, szuszogott, végül azt mondta a mellette világító arcú színművésznőnek, hogy „Jucuskám, az anyádat böködd azzal a tollal”, majd izzadva elnézést kért és halkan a microportjába súgta, hogy nagydolga lenne és ő most kimegy.” – ezt merte! Ezt merte rólam írni a Forróság.hu sztármagazin! Somama Gézáné vagyok és próbálkozom. Az a szemét Forróság meg azt írta, hogy ők már csak miattam járnak sajtótájékoztatókra: röhögni. Ahogy makogom a bemagolt szponzordumát, meg kiteregetem a magam személyiségét bőven, meg tátogatom a számat, hálás téma nekik és leírnak. Aztán meg direkt előnytelenül fotóznak le, amikor éppen csukva a szemem és nyitva a szám és túlságosan látszódnak a vonalaim. Akik szeretnek, azok látni akarnak, és tudom, hogy valószínűleg biztosan elegen szeretnek! Ezért a rendezvényszervezősök sűrűn engem hívnak, ha megnyílik valami új klub, vagy új vegahurkát dobnak piacra, mert rám kijönnek a sajtók. Mert ha ott lesz az én sugárzó személyem, akkor megy a hír, és jön az újságíró. Engem ne celebezzenek, de mit csináljak? Csak mert ön-nő vagyok, tudatos és színes asszony. A könyveim nem túl mennek, eléggé sajnos… Három könyvem van, 3! A Félre élt élet c. teljesen önéletrajzi, az Emeld arcod fénybe! már ezósabb jellegű, és a Vállald a szeretet útját II. ami már szubkulturális, a dinamikus kövérnő társbevonzó meditációjáról szól, sok népi pszichológiával.

Hálás ez az ezo téma, s én a lelkem, ezt a nagy lelkem, közepén nagyszerű szívvel, én doszt kitárulítom, csak az a lényeg, hogy mindig valami újat kell mondanom, ami persze nem a saját gondolatom, csak átköltök egy régit, vagy kitalálok valamit, amit előttem más már kitalált. Akkor is, ha faszság, mert ha sok hivatkozással írom le, (aminek az olvasó úgysem néz utána) a szövegem bevevődik. És amit kimondok, ahhoz ragaszkodnom kell. Igényt s vágyat kell ébreszteni a nőben, hogy új, nőcis és friss szavaimra, erre a nagyon is útmutatásra, neki szüksége van és kész. Mert ha kimarad, lemarad. Szóval, én mér szégyelljem amiatt magam, hogy rendezvények, bemutatók és sajtótájik háziasszonya vagyok??

„Erjedt arccal és szeretetre méltóan megnyilvánulva aktiválódott Gézáné, droid-üzemmódról egyből kapcsolt hármasba és szólalt. A melegfelvonulás ünnepélyes megnyitóján az V. kerületi polgármester is jelen volt, kinek az oldalán virágzott ki az elegáns topba öltözött, kiemelten toleráns Gézáné. Akinek sajnos az elmondott beszédének felét elvitte a szél, a maradékot pedig a dübörgő, rohamosztagosokat szállító konvoj csapta szét. Egy celeb, akin nem látszanak az évek, ellenben minden más igen” – na, látod, így kell! Ezt elfogadom. Erre igényt tartok. Mert nem egózó. Ezt a szép hízelgést írta a Starleső.hu, így kell írni, látszik, hogy ott szívek vannak, nem vérpatakhalászok, nem olyanok, kik a lényemben próbálnak megalázni, igen. Szóval, néha még nálam is betelik az a láthatatlan húgyos zacskó…

Két filmben is játszottam, egyszer a Pucér szerelem II.-ben, majd a Pucér Szerelem I.-ben: magamat alakítottam, és az egyik jelenetben tréfásan lefröcsköl vaníliafagylalttal a kisdobos egyenruhás Gálvölgyi meg a Bajor, és ők nevetnek, és én is nevetek, és most már elárulhatom, hogy nem fagyi volt az, hanem valami ehető festék, mindegy. Aztán voltam zsűritag a CsillagSzüretben. Meg a BigVillában, két hétig. Ja, és elénekeltem az Istvánkirályból a Koppány dalát! Nem volt túl szöveghű, de legalább hangos. Csináld utánam, ha tudod, ne ugass inkább. ne! A legjobban a VacsoraCsita gasztroműsorral kerestem, amikor én voltam a soron következő háziasszony: krumplit sütöttem hajában, hogy minél többet megtarthassak a maradék konyhapénzből. Mér’ baj az, ha élelmes vagyok, ki nem az? Tán majd meghívsz magadhoz enni??

Nem szégyellem magam, hogy PR-hajtómű lettem, mert nem mindig, néha csak, …illetve manapság egyre többet, …nem, hazudok, már csak ezt csinálom… hű, bazmeg télleg.

Akkor is fáj, ha irkálnak rólam lelombozót… ember vagyok én is. Mindezek ellenére. Nem vagyok senki, velem nagyon sok mindent nem lehet megtenni. Az emberek valahogy megbíznak bennem. A Szorry magazin tavaly csinált egy felmérést, ami a bizalomról szólt, mert megkérdezték az olvasókat, hogy ők melyik hazai celebnek adnának kölcsön 1 millát zokszó nélkül… és én az első 10-ben voltam. Vágod? A bizalom nem finggal fújt lufi. Több annál. Ezután kaptam meg az Ők lapja párkapcsolati-problémás posta-rovatát. Egyszer írt nekem egy nő, hogy az ukrán maffia elrabolta a férjét, de elküldték neki postán az egyik ujját, és az asszony rájött, hogy ennyi nem elég belőle, több kell neki. Én meg azt tanácsoltam, hogy várjon türelemmel, a férje előbb-utóbb vissza fog térni hozzá teljesen. Mind. Csak idő kell, várni kell. Mert a férfi már csak ilyen: mindig kéreti magát. Pasik!

Most, hogy te is figyelsz, engedd meg, hogy bemutassam neked a Tulasi Bioszempont Kft.-t. És akkor át is adnám a szót Fredrik Annáné projektmenedzsernek. Annáné, mesélj nekünk egy kicsit bővebben ezekről a gyönyörű, gyönyörű bio és tiszta termékekről! Mitől és hogyan?
- Köszönöm, köszöntöm a kedves közönséget. Hát… 1996-ban alapítottuk ezt a családi vállalkozást és csak és kizárólag bio dolgokkal foglalkozunk. Idén nyáron piacra dobunk egy minden bőrtípusra használható, alapanyagos aloés rózsaszappant. És így egyre rentábilisebbek leszünk.
- Tehát, jól értem? Minden bőrtípusra? Ez igaz?
- Igen.
- Igen? Nahát, ezt nem is tudtam, ez de tök jó! Hát ez lenyűgözően fantasztikus.
- Már hat éves kortól használható, nőknél akár már 26 éves kortól is, mert selymessé tesz.
- Hát nem igaz! Ezt komolyan mondod? Bámulatos! Tehát ezek a termékek csúcsszuperek? Mennyire fokozza a bőr kollagén termelését?
- Természetesen. Felgyorsítja a regeneráló képességét és… és passz.
- És ez jó az én hajamra is? Vigyázz, nagyon száraz! Hahahaa! Ugyanis elég sokat olvasok. Azt tudtad, hogy van 3 könyvem? Abból kettő keményfedeles. Amit most a webshopomban 10% árkedvezménnyel vásárolhatsz meg, bizony!
- Nem tudom…
- És mondd csak! Hogy tudod magad ennyire fitten…. hogymondjam…tartani? Ennyire…ennyire fitten? Ezeket eszed? Eszed ezeket? Szerintem meséld el a nézőknek is. Szerintem mindenkit biztos érdekel. Papaya van benne? hm? Van? benne?