A webbeteg és a megfázott gigák

index_4.jpeg ...na, mit kaptam Mikulásra? Náthát. Pedig nem azt kértem. Kirakóst kértem. Olyat, ami már eleve össze van rakva, gyárilag kész, és nekem már csak kreatívan szét kell szórnom a szőnyegen. Weborvosom tanácsára letöltöttem a torkomba egy C-vitaminos alkalmazást, ami sajnos a vécében lett telepítve, mert átfutott rajtam a program. Aztán szóltak, hogy nem szájon át kellett volna bevinni a szervezetbe, de ott, ahova dugni kellett volna, akkor éppen USB-lázmérő volt. Jelenleg két megabájt lázam van! Alig alszom, dugulok, izzadok, forgolódok, már csak formatálni jár belém a lélek.
Rendeltem egy Egészség ZIP-et, de anyu azt mondta, csak karácsonykor szabad majd kicsomagolni. Ez a fajta nátha pillantással terjed, monitoron át. (A lemeztelenített merevlemezek megfázhatnak?) Már biztos, hogy valaki egy baktérium telepet telepített a gépemre, ezért hatástalan ellene a vírusirtó, hiszen az nem baktériumölő, kár is futtatni.


Valószínűleg akkor fázhattam meg, amikor a Lomtárat ürítettem, vagy amikor éccaka magamra nyitottam az ablakokat. A weborvosom azt írta, próbáljam frissíteni magam, mert talán több gigám is megfázott. Egy webteszt alapján Közepesen beteg besorolást kaptam, tünetek: blogdugulás, webszájt-és körömfájás. Aztán később arra fészbukkantam, hogy híg hozzászólások távoznak belőlem és sárga váladékot twittelek.
Azt írta a weborvosom, hogy addig ne aggódjak, amíg azt nem kérdezi: „íme az élete: kívánja menteni?” - addig nem vagyok súlyos eset. Meg azt is írta, hogyha nem mennek a beleim maguktól, indítsam újra őket. Ne b*sszam a reset, regisztráljak és küldenek kúpot, de ha sürgős, vehetek a kúponpláza.hu-n is. Ekkor magamra esz-mail-tem és közelebb húzódtam a tűzfalhoz.
 
Megismertem egy nővérkét. Kedden egy felugró ablakban találkoztunk, azt hittem igazi, még nővérruhája is volt, de kiderült, hogy egészen mást ért kikúrálás alatt... a beöntéshez ugyan értett, és ostora is volt, de engem ne fenyítsen a webszajha: én már letöltöttem a büntetésem.
Elképzeltem, hogyha ez a gyorsan terjedő netláz tömegesen szedné áldozatait, akkor a középkori itáliai pestisjárványok mintájára hantolnák el a sok testet: ásnak egy nagy gödröt és a hullákat lasagne-technikával helyezik végső nyugalomra: 1 réteg áldozat, 1 réteg sajt, 1 réteg áldozat.
Gyóntam a felhasználóbarátnál, a webatyánál, de a lázamat az Isten se tudta levinni.
Lerobbanás idején az ember mindig önsajnál. És én se vagyok kivétel: ...tévedés volt megszületnem. Túlértékelik az emberi életet. Vannak olyanok, akik idegileg alkalmatlanok az életre. Bár születtem volna inkább eldobható pohárnak, annak rövidebb a futamideje, egyszerűbb az élete -  lelkem beszorulva műanyag falai közé, s amint egy kevésbé szép vagy csúnya nő vagy férfi használata nyomán, huss, kukába kerülök, nyeretlen lottószelvények közé, mihamar lebomlok, s kiszabadulok, túl leszek minden jón és rosszon.
Jövőre azt kérem a Mikulástól - vagy attól, aki jön -, amit a gazdag gyerekek kapnak: mindegy mi, jó lesz.