Prosti voltam (4.)

001az_ujaliro_hu.jpgAvagy egy elavulatlan örömhölgy ragyogó vallomásai

Na, aranyszemű olvasócskáim, eszembe jutott egy régi-régi sulis emlékem sulis koromból, amikor egy zánkai összosztálykirándulás alkalmával magamra hagytak a laszti pályán... A sok kanos helybéli kisfiú hamarosan rám is talált. Néztek, nagyon néztek, érettebb voltam a koromnál. Igazi nőhöz még nem mertek nyúlni, de hozzám igen, szépen körbevettek, lefektettek a forró betonra, majd primitív, lasztizástól ellenséges, fejletlen kis mancsukkal tapogattak, keresték a „nunám”:
- Hol a nunád, városi banya? - kiáltották egyenesen a szemembe.
- Vegyétek tudomásul, hogy közel állok a síráshoz - mondtam, mire elszaladtak. Később, ivarérett prostiként már magam választottam partnereimet, ők pedig durván használták minden testüregemet, s hajlatomat.

Milyen is a mai magyar valóságban kedvező nőnek lenni? Hm, kiváló kérdés. Szerintem egy mai magyar nőnek kell a tutkó egzisztencia, amihez elengedhetetlen a pasikról való pénzhám lefejtése. Szeretem, ha egy-egy ügyfelem vastagon fogó tolla hallatán varacskosan behederítve kerülök örömidegállapotba, hogy így mondjam.
- Hogy vagy képes ilyen mézesen felvillanyozni magad? Nincs neked mihez tartásod rendes? - ó de sokszor kérdik ezt tőlem! Ha annyi százasom volna. Pályám elején, amikor még csak tanultam a szakmát, egy alkalommal, mikor nyaralásösztöndíjjal mentem Rómába, éppen egy utóadventi buliról jöttünk hazafelé, amikor utánam szólt egy nyegle olasz nyelv:
- Hey, bambina como expresszis verbis???
Mire én, ne félj:
- Mi van, mutyuli, pontosabban: mennyid van? Kvanto kosta? Mert szép szemed számomra csak annyit ér, mint pontykönny a Balatonban, abból kenyeret nem veszek!
Reveláció erejével hatott rá kis nagymonológóm, mert egyből megtanult magyarul, a farzsebébe nyúlt és előhúzott egy leült kék dobozt:
- Kérsz egy cigit? - kínálta felém halálrúdjait.
- Nem szeretem, ha füst van a tüdőmben.
- Ja, én is ezért szoktam inkább kifújni. Mondd csak, kérdezhetek valamit?
- Aha.
- Mi motivál egy magafajta prostit?
- Ugyanaz, ami téged: a táplálékszerzés. A jobb ennivaló, mint amit a többi állat zabál. Faljuk az életet. És minél jobban belelendülsz, annál több és jobb kell.
Még Budapesten, ami Magyarországon van, csináltattam magamra ehető tetoválást. A srác nagyon meg is nézte nyálcsöpögve!
- Kisasszony, szeretnélek roppant leszögezni! Hey, hey te kisasszony, iszonyatos erővel fogdossál engemet. Háá...hááá...hááá – mondta.
Teljesen kifakadtam óhatatlan, de megegyeztünk egy méltányos árban, amiért hajlandó voltam iszonyatos erővel fogdosni ott...
- Na, hogy ízlik, prücsök? Te teszetosza szemű tesztoszteronterror!
Kézrátétellel segítettem rajta. A szerelemnél százszorta kuszább vegyület az ilyesmi.
- Hogy hívnak bogaram? - kérdezte, még épp időben – Teeeee, kastélyarcú teremtés.
- Szendi – hazudtam.
- Szendi? Hogy írod?
- Sandy. S-A-N-D-Y - betűztem neki hazugságomat.
- Figyelem! - szólt rám hirtelen. - Mesélek valami érdekeset rólam. Amikor én puncis lányokkal szeretnék ismerkedni, mindig kirándulni megyek. De nagyon nehezen állnak szóba velem a nők. Minden vasárnap kimegyek az erdőbe és keresek kibicsaklott nőt, aztán ők ekkor már kényszerből szóba állnak velem, és még hálásak is, hogy nem erőszakolom meg őket egyből...aztán persze előállok a farbával, hogy csak akkor segítek rajtuk, ha ők is segítenek rajtam. Elég ha csak húzogatják nekem egy kicsit, akár oda se kell nézniük. De mindig pofont és sikoltozást kapok.
Szép magyar-olasz rangadó fiú volt.
- Hogy maga micsoda kisugárzás! - mondta. - Gyermeki aranyosságú pofája, mint kés a vajban. Kislányi kedvességű, formásan butácska, sok nyelven beszélő popsidba gyónnék bizony. Te, karibi ribi. Bájtulajdonos. Azt szeretném, ha eljárna a szád rajtam...
- Maga csak ne tapogasson engemet a savanyú szavaival!
- Mutassa a cicikéit, tüstént!
- Mit ad értük?
- Három sótéglát!
- Maga viccel! Nyilván tréfál! - háborogtam – Minek néz engem? Minimum 9 sótéglát érek. Alább nem adom. Ne nézzen tehát ilyen mohón, mintha már a tekintetével le akarna rólam lopni valamit, maga enyves szemű! Ne nézdegéljen tüstént.
- Látom, kegyedet nem akármilyen kaptafából faragták!
- Nem hát! – mondtam, azzal faképnél hagytam.
Nagyon sokáig nézett utánam olasz szemeivel.
Szóval vannak helyzetek, amikor a cicideal egyenesen miattam nem jön létre.
Ahogy bölcs nagyanyám mondta volt: "nem az a baj, ha prosti vagy, hanem az, ha letagadod"

Címkék: szex, love, lóvé, prosti, buja