Prosti voltam: még sosem aludtam kuncsaftnál

004_1.jpg Egy ilyen zamatos húsvéttal a hátam mögött nem tudok nem megemlékezni, s újra írni, a számottevően klassz és szuper nyakon locsolások, s tőlem fakadó tojásosztások után, saját nőszemélyem jóvoltából!

...Aki azt hiszi, hogy a prostiélet csupa csillogás, rúzs, harisnya és kacagás, az még sosem ült repülőn... vagy ha ült is, az a gép nem mozgott, talajközel parkolt....vagy ha mozgott is egy kicsit, csupán olyan éjszakai pillangót kergetett, ami rendre kislisszolt a markából...Aki nem bírja a kéj és gyötrelem egy hányattatott sorsbani találkozását, az most forduljon el, s hallgasson, mert szerfelett kemény kalandkalamajkával érkezem, mint a kőszikla... Biztonsági öveket felcsatolni, étkezőasztalkákat és feleseket felhajtani !

Számomra az élet pszichoszomatikus, sajnos, és hogy ez a sajnos mennyire sajnos: amikor megtudtam, hogy a Föld valójában elképesztő sebességgel forog a semmiben, abban a pillanatban elkezdtem hányni. Nem lehet könnyű nőként érvényesülni, fizetett csókok s bérszerelmi ölelések kereszttüzében, ...Könnyű nők nehéz fiúk alatt nyögnek, s erre minden nap emlékeztetem magam, amikor felveszem a munkát. Ha felcsapsz prostinak, életed sokkal sűrűbb, gyorsabb lesz, és 220 felett elhagyod a valóságot...Vannak kolléganőim, akik boldogtalanok, és olyanok is, akik csak azt hiszik, hogy boldogok. Én valahol a kettő között vagyok. Szomorúan ragyogó élet ez, aranyozott szögesdrót, és szomorúbb bármi másnál, mint amit csekély képzeleteddel el tudsz képzelni, mondjuk szomorúbb egy egykedvű nő hallatánál, de semmivel sem szomorúbb egy veszett fejszénél.


Reggel arra ébredtem, hogy a vaginám magában maszturbál. Erotikus álom gyötört, s női pollúciót tapasztaltam kívánatos, ám forgalmas ölem sűrűjében. Nem szoktam kuncsaft mellett elaludni, de a fickó émelyítően bazsalikomos parfümje álomba ringatott.
Az ürge alighanem félreértette elszenderedésem, azt hitte, szerelemből tettem, mert félkönyökre, s félmosolyra ereszkedve mellettem azt kérdezte:
- Ezt most a szívemre vegyem?
- Ne, inkább a kedves egészségedre ! - feleltem nagyvonalúan, homályos érzelmeimet pusztán lebegtetve.
- Hogy érzi magát, drágaság? - kérdezte kikerekedve.
- Mint a pinty! - válaszoltam beletörődve.
- Na, ne ártatlankodj! Szeretem ám a nőket háttérbe szorítani, míg csak el nem lilulnak...!
Aznap huszonegynéhány éves lehettem, de nem felejtettem el a mögöttünk ágyazódó estét, amikor a vaginális fintorokat jócskán megbecsülő kuncsaftom arra kényszerített, hogy nyaláboljam. Nyálas alak volt, a köpés szex híve, minduntalan bele kellett köpnöm a levesébe.
Néztem a mosolyát.
Hogy milyen volt? Nem nevetséges. Nem rettenetes. Nem szép.
- ... ilovejú, ilovejú! Fogd be a pofám! Szeretem ám a hasznot húzni! - duruzsolta a szemembe. - És ha már itt ragadt a kisasszony, legyen szíves egy kicsit sertepertélni!
- Én olyat nem csinálok! - csattantam fel, s csak néztem rá, mint trolibusz a mackósajtra.
- Ugyan már! Kifizetem. Reggeli felárral! Gyere rám, cicám! Utána van eper.
- Eper? Szuper! - Imádom az epret! Gyümölcsbe zárt tavasz.
- Mi ez a roppant felhajtás...? Cseppet se határolódj el tőlem. Ne próbálj meg kiszaszerolni, ne! Förmedj rám!
- Hogy merészelsz a szájam elé állni? - förmedtem. Rágógumimat a homlokán nyomtam el, majd azt köptem az arcába:
- Úgy ütsz, mint egy svéd!
- Óóóóóóó...ez az ahhhhh! Folytasd!
Végül megkapta, amit akart.
Utána, két szem eper közt eszembe jutott a fickó neve: Hapsi Zoltán, a kiszámíthatatlan matematikus. Még be sem fejezte a tejeskávéját, mesélni kezdett:
- Nem könnyű az életem, azért mert nehéz. Munkámban óvatos vagyok, gyorsan lépdelek lefelé a ranglétrán. A nejem belsőépítész, ő könnyen építgeti a karrierjét, de sosincs itthon, mindig mások otthonában van otthon. Jelenleg hármasban élünk egy egyetemes lánnyal, aki az egyik tanítványom, s akit a nejem is, meg én is használunk. Tandíjra gyűjt. „A férjem megcsalta a feleségemet” - kiabálta egyik karácsony reggel a nejem, nem tudom miért, azóta zavar, hogy nem tudom.
- Biztonságos egy ilyen eklektikus és érzelmileg zavaros kapcsolatban élni?
- Hogy biztonságos-e? Hahha? Ne kérdezz már badarságot. Biztonságos, igen, mint a Hős utcában Ferrarival parkolni, baszod! Ezért szeretem. Ez izgat. Különben nem csinálnám.
Adtam a hasára egy búcsúpuszit, levetkőztem, majd felöltöztem. S hazarepültem, mint a fecskék.
Sokáig bámult utánam.

Címkék: prosti