Szentséges én!

megvil.jpg...Sziasztok, hello lányok! Alexka vagyok! Nem baj, ha ide ülök? … Amúgy mondjak valamit? én gyanúsan bölcs vagyok. Mert minden életünk perce olyan, szóval, úgy éld, mintha az utolsó lenne… Létünk csak egy hullámzás a mindenség óceánján… A múltat mindég le kell zárni és továbblépni, az istenért se hagyd lezáratlan. Oravecz Nóra nem kutya! ...Szóval, lányok, én nem egyszerűen élem az életet, én falom az életet, alázattal és nyakig szellemi tudatosságban. Én vagyok a Harcosok klubja, láttátok? Amúgy, saját bevallásom szerint, alapjáraton vega vagyok és személyesen bánt, ha valaki ökoállatot eszik a közelembe, vagy bunkó és nem szelektív… most nem? mér lányok, ti mit esztek… Semmit? Én zenbuddhistának vallom magam, és személyesen Ashram Láma adott avatást, bazmeg! És az nem lófasz, hanem a spiritúrális bodhiszattwa fény-törekvésének állomása… Jösztök táncolni? Ti amúgy modellalkatúak vagytok? Mert olyan csendeskék vagytok mind. Jártam már modellekkel egyébként, nem zavar, ne legyetek feszélyezve, se szeppenve bogarkáim, néha képes vagyok lealacsonyodni mások szintjére. Tudom, hogy le vagytok most némulva, mert csak így hirtelen idetoppan a semmiből ez a rejtélyes én, ebben a drágának tűnő bőrkabátban, ... hosszú hollóhajú, vagyis hollófekete hajú, feltűnően spiritúrális férfi, aki mások szerint rendkívül hasonlít a Trónok harcából arra a srácra, na mondd már, aki olyan nagyon dögös...na, arra a kutyásra, aki bundában kardozott a múltkor.

Amikor Nepálban jártam, személyesen láttam a Nagy Lámát, Szuku mester kertjében kapirgálta a rizsát. Eleinte nem akart a HD-mben nézni, ezért finoman ráfütyültem. Ladakhban meg olyan csóróság van, hogy kibéreltem pár hatéves serpaivadékot, hogy ha kezet mosnak, cipelhetik egy kicsit a NorthFace tatyómat, nehéz volt, tele indiai szent szarokkal… füstölő, rézbuddha, imamalom, imacsengő, imashíva, mittudomén… Egyébként neked van barátod? Single vagy? Én az. Jösztök táncolni? Utána beszélek majd a reinkasztrációról. Ezt a sálat Nepálban vettem egy origi lámától… Nézitek a Vévé-t? kiráj. És az Éjjel-nappal Bp.-et? Mégkirájabb. Látod a famalám a nyakamba? Kamázod? Személyesen Prempó láma adta, csak hogy tudd, a kolostorokban ilyet kapnak a szerzetesek, mielőtt férjhez mennek! Kérdeztem már a táncolást? Teee, fügelekvár! Ja, nálam léböjttel és végbéltisztítással indul a nap, aztán fengsúi. Eredetiben olvasom most a Tibeti Halottast, zebrabőrbe kötve. A hajamat egyébként személyesen Dorje láma fonta be ilyen nepáli rasztára, fenyőgyantával, vágod? Az ottani hegyidiszkóba így járnak a szerzetesek. Ez a divat, na. Egyébként neten licitáltam én is az Őszentsége Dalai mobiltöltőjére, amit a Boscolóban hagyott, amikor 2010-ben megszállt…húszezerért az enyém lett. Egy spiritúrális töltő, baszod… a szívem felett hordom. De nem tölt már, lehet, direkt hagyta el... Várjál, mutatok imatálat, itt van… ez meg Shai Yogi pálinkás imaedénye, 200 dolcsi volt az eBay-en, egyébként mutassak küzdősportot neked? Szereted? A legnagyobb hazai shaolinarc avatott be a Halálütésbe, érdekel, csajszi? Lilaöves vagyok. Táncolunk? Kóla, vagy ropi, vagy valami? A Redbull nem játszik, hohó! Szóval, egy kolostorban szunyáltam odafönt, és megtanultam a Nyolcrétű Nemes Sövényt meg a létezés 4 tapasztalát, és azt, hogy az őszinteség, az ősök tisztelete, az autentista tradícció és a hozzáadott érték nem lófasz! Átúsztam a Gangeszt, na, nem hosszában. Bhagwanrajesban pedig egy bicikli áráért egy komplett falut vehettem volna, csak az a sajnos, hogy tele volt cigánnyal, úgy meg azért már nem kell. …Tekerjek neked egy cigit? Tapintással, inga nélkül, megmondom a vérnyomásod. Egyébként Bika vagy? Vagy Oroszlán, de ránézésre Rák vagy! Szűz az nem, hahaHAHAA! Megmutassam a sztúpás tetkóm? A valagam fölött van egy arasznyival! Add a kezed, fogadjunk, hogy megmondom a vérnyomásod, van ám ingám, a budapesti láma adta. Ki milyen jegyben született? Én Ikrek vagyok. Te meg kiköpött Mérleg. Hé, hé, most meg hova mentek??...

Címkék: szex, love, basz, bolond, jelenet