Mindazonáltal a lényeg

az a különbség, hogy van egy Srác, akivel sikerült végre szeretkeznem és lefeküdnöm, bitangul élveztük egymás testét, de kérdezte előzőleg, hogy nagy baj-e lenne-e, ha kiderülne róla, hogy csak félcigány, de legyintettem, hogy á nem. Úgy történt az aktus, hogy tök véletlenül összefutottam vele félmeztelenül a járdán döbbenet, miközben a vegyesbolt felé tartottam. Kérdezte, hogy akarom-e, mire én sebesen rábólintottam hogyne, csak előtte be kell mennem a boltba tejfölért, tojásért, zsömléért, párizsi szeletért, wc tisztítóért, elektromágnesért, napelemért, dréherért, sajtért, sajtos négercsókért, aloe veráért, vihar lámpáért, ködmönért és sisak suvickért.
Azt mondta a Srác, hogy okéyo, és én be is mentem a boltba tejfölért, tojásért, zsömléért, párizsi szeletért, wc tisztítóért, elektromágnesért, napelemért, dréherért, sajtért, sajtos négercsókért, aloe veráért, vihar lámpáért, ködmönért és sisak suvickért.
Ám mire kiértem, a Srác a lehangolt járdán csücsült és erőteljesen szomorkodott, nagyon fogta a bal lábát szomorúan fájlalva.

Kérdezem, mi lelte, erre azt felelte, hogy az imént rálépett egy ló

*

 

A szerelemről: Onnan tudom, hogy éljen a szerelem, hogy olyankor elernyed az ánuszrózsám teljesen, s egy negédes melódiát kezd játszani: " forró szívvel szólal a szél, altass el, hűs nyugati éj, aludjak el kebled lelkén" És a Srác, akit nem rég letiport a ló (bár kinek a lova, s milyen volt a háta, nem tudni, az már más kérdés - másoknak) kérdezte, hogy nem szexelgetek-e vele, ha igen, miért nem ? Én meg mondtam, hogy pattanások keletkeztek a valagamon - na, nem olyan nagyon gusztusosak, hanem inkább ellenkezőek -,  és azért nem... mire felajánlotta magától, hogy van egy pákája és azzal le tudná égetni őket, mint a lóhere. És nem lenne-e gond? mire azt feleltem, hogy de, majd saját szavaimmal voltam beszélő viszonyban, de viszonylagos ellentmondásba kerültem körülmények közé és idegállapotba. Szóval, a sex két feltétele: legyél nagyon csinos + fiatal. A többiek meg kapják be.

 

Mindazonáltal a lényeg, pénteken kettőre megyek,

 

ezt mondtam döbbenet

 

nem tévedés

 

és