Gazdagsági Válságkezelő Csomag ©

1_1.jpg

Ahoj! Dr. Horowitzky B. Botond vagyok, vállalkozó ügyvéd. A válság engem is elért és 50 milliárdos vagyonom jelentősen megcsappant. És hogyan tud Ön segíteni? Könnyedén! A visegrádi hegyekben áll a második kastélyom és termosztátos lett az emeleti jakuzzy. Ki kell cserélni, ami nem olcsó dolog… Aztán itt van az ex-nejem, akit szintén ki kell fizetni, de lehet, hogy inkább lelövetem és thai kurvákra szórom el a részét. Szomorú a történetem: 4 milliárdosra fogyott vagyonom miatt politikus barátaim elfordultak tőlem, és a maffia kapcsolataim is jelentősen visszahúzódtak, így már csak Önre számíthatok. Ha van szíve, és egy kis aprója…

 

 2_2.jpg

Hy! Angela Shwedenmerkantil vagyok. Nincs egy kis aprója? Nem piára kell, hanem arra, hogy haza tudjak menni Las Vegasba szerencsejátékozni. Már majdnem eljátszottam a férjem szállodaláncát, ezért letiltotta az EmEx platina kártyámat is. Hallgasson a szívére és szánjon meg egy-két milkával. Vagy cigivel. Vagy néhány Apple részvénnyel…

 3_1.jpg

Üdvözlöm! Hans Dietrich Göbbels vagyok, berlini plasztikai sebész. A Saint Tropezi öbölben ringatózik a harmadik, vadiúj jachtom (KingStreem X-Type 6000-es, tölgyfa borítás, TX motor! gyönyörű, mint az álom) és épp a minap hibásodott meg benne a fedélzeti szintező és a konyhai tűzhely. Az előbbire talán még össze tudom kaparni a lóvét, de a beépített tűzhely már macerásabb, ugyanis egyedi méretei miatt külön kell rendelni és legyártatnom. Gusztustalanul megnyertem már néhány műhiba pert, és most megnyerem Önt is!!

 4_1.jpg

Napot! Daniel Kurt Leacock vagyok. Amíg még megtehettem, bróker szüleim pénzén csavarogtam a világban, de a válság nekem is odab*szott. Éppen a nepáli túrámra csomagoltam, amikor az alkomornyik szólt, hogy szüleim tönkrementek. Egy kicsit drágább világkörüli úthoz szeretném kérni nemes adományát, amit előre is köszönök. Sajnos nekem mindenhol első osztályon kell utaznom, mert heveny kényelemimádattal vert meg az isten.

Kalandorok ne kíméljenek.

Mindenütt jó, de nem jobb otthon!

5_1.jpg 

Trója Dániel Valentin Roland vagyok, bűnöző. A válság miatt kevesebb dolgot tudok elcsórni az emberektől, mert az arany a zaciban van, a készpénz pedig lekötve. Már a gyerekeket sem tudom lecsapni a zsebpénzért, mert ők is annyira keveset kapnak, amiért még az utcára sem érdemes kimennem. Uram/Hölgyem! Ha Önnek van felesleges lóvéja, szánjon meg, vagy legalább hagyja nyitva estére a lakást (netán felejtse a kocsiját járó motorral az utcán.) Nem lopom az idejét. Ha el kell mennem dolgozni vagy közmunkázni, az a maga hibája lesz!