Szinttévesztő show



- Kedves játékosaink! Kezdődik a Szinttévesztő vetélkedő. Mondok egy ügyfélszolgálatot, irodát, vagy képviseletet egy általam kitalált irodaházban, önök pedig próbálják meg nem eltalálni, hogy hányadik szinten van. Ráhibázni nem ér! A játék célja, hogy adott idő alatt a kívánt szintet ne érintsék: azaz, tévesszenek szintet. Ha nagyon cél közelébe kerülnének, azt fogom kiáltani, hogy protonágyú, ha pedig teljesen eltalálták sajnos, akkor azt, hogy aurafotó! Ne üsse meg a szintet és vigye haza a nyereményt! Mehet? Ildikó! Rájfájzen budapesti képviselet!
- Hatodik emelet!
- Mellé! Gratulálok. Ezzel meg is nyerte a 18. kerületi polgármestert!

 
- De otthon már van egy…
- Akkor kapja be! Játszunk tovább. Következő: Nokia ügyfélszolgálat
- 12… nem 14. emelet!
- Huhh, közel volt…ezzel máris megnyerte a 16. kerületi Huba utca -Vajk utca sarkot! Gratulálunk! Következő: Jóhiszem Holding!
- Ööö…t.
- Mi?
- 5! A lift mellett!
- Nem talált. Nyert! Ildikó, öné a 8. kerület!
- Elnézést, de mi ez a hülye kerületezés? Normális dolgot nem lehet nyerni, mondjuk pirítót vagy autót?
- Már vártam a kérdést! Nos, nem… Következő: Csavarlazító Kft.!
- Ilyen nincs is! Ezt most találta ki!
- Gratulálok, öné a Nyugati Pályaudvar!
- De nem is mondtam semmit…
- Akkor mondjál már!!
- Ööö…11. és félemelet!
- Protonágyú!
- Ez egy hülye játék…
- Nem veszi észre, hogy segíteni szeretnék? Másik játékosunkhoz fordulok akkor. Béla!
- Nincs Béla, én vagyok itt az egyetlen játékos…
- Ohó, lejárt az időnk! Kezdődik a másik vetélkedő: a Ki hiszi! A játék lényege, hogy én állítok valamit, maga pedig vagy elhiszi, vagy nem. Minél jobban elhiszi, vagy nem hiszi, annál többet nyer, vagy sem! Mehet?
- Hogyne!
- Én vagyok a Margit-híd! Hiszi vagy sem?
- Öööö… igen,.. nem!
- És jól teszi, mert nem én vagyok! Nyereménye egy Hitler márkájú frizsider: „Hűvös, mint a Rajna ősszel…”
- Ez egy hülye játék…
- Mondja, lenne kedve szobára jönni velem?
- Már azt hittem meg se kérded!!